zannasblogg

Direktlänk till inlägg 9 maj 2015

Haul<3

Av zanna karlsson - 9 maj 2015 19:06

Better Bodies linne:130 kr tror jag?
Vattenflaskor: gratis fick på köpet!
Better Bodies tofsar: gratis fick på
Köpet!
Better Bodies hårband:130 kr

Depend nagelack gelé: 150 för +
Förpackningen.
Lösögonfransarna: gratis.
Resten fick jag i en goodiebag

Men jag vill också tacka alla
Som jobbade på depend,
Ni var jätte snälla asså ni var så
Underbara!!!!

Och tack för gratis
Nagelbehandlingen

Shortsen vet ej vad det hette
Glömde bort de:(
Kostade:199 kr tror jag?

BCAA pulver:139 kr
Smak fresh lemon

Vi hörs i nästa inlägg puss!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zanna karlsson - 16 juli 2015 13:48

hej alla människor!!! Nu är det såhär IGEN att jag inte har Bloggat på AS länge mitt senaste Inlägg är ju bär mamma tog lite Kort på mig. Och nu sitter jag här med en väldigt Bra vän, Hon frågade såhär: "Zäta har du bloggat på länge?" Och...

Av zanna karlsson - 22 juni 2015 11:32

hejhej!!! Jaa jag vet jag har nog inte bloggat På 2 jävla månader... Men det är för att jag har haft fullt upp Det säger jag i alla sånnahär inlägg Men asså den här gången är fan Viktig! Jag har fullt upp med att kolla på Lägenheter för ...

Av zanna karlsson - 14 maj 2015 12:12

Hejhej!! Nu så sitter jag ute och bara njuter Av det fina vädret . Men jag vet att inte jag hat bloggat så Mycket men det är för attan mobil Gick sönder så jag kommer att få Min nya telefon nästa vecka Och just nu så har jag en seg iPhone ...

Av zanna karlsson - 9 maj 2015 08:21

hejhej!!!! Nu sitter jag i bilen påväg till Stockholm!! Jag ska till Fitnessgalan i Globen Jag är skit glad:* Jag längtar... Jag hoppas att jag får träffa några Av er där:) Men det är 3 timmars bilfärd så Jag kommer typ till Stoc...

Presentation


hej jag är en tjej på 12 år och jag kommer att skriva om mode och min vardag/liv så hoppas ni gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards