zannasblogg

Alla inlägg under juni 2014

Av zanna karlsson - 22 juni 2014 16:01

hej nu tänkte jag göra ett litet inlägg:)

men jag kommer iallafall visa lite bilder på olika frisyrer. (bilderna är inte gjorda av mig, såg dom på google och ville visa dom på min blogg)

hoppas att ni fick inspiration av detta så hörs vi hej då:*

(glöm ej att kommentera)


Av zanna karlsson - 19 juni 2014 15:45

jajaj;)

tja fan:)

nu så kanske ni undrar varför min telefon är sönder men japp,,,, nu kommer jag berätta historian för er:*

men iallafall jag tappade min telefon och den facka ur sen och nu är det hål typ överallt på den...

sorry men jag kan ej lägga ut en bil på den för att den är nån stanns (sorry för att jag ej kunde stava)

men japp det var denna saga.

men varför jag inte har bloggat på länge är för att jag har typ eller asså jag har varit på fotbolls-läger:)

och jag hade inte med mig datorn för att vissa kunde tydligen sno saker där,,

och då ville inte jag ha med mig min dator så förlåt:(

men nu kan vi prata om lägret,,,

jaa jag har typ bara spelat fotboll ovh en dag gick vi till netto och det var gött för att man fick ju köpa godis såklart men man fick inte äta nötter så det vart svårt att välja men sen så vann mitt lag halla matcher förutom en,,

men den vi förlorade var ojämn så asså alla vart ju typ galna men sen gjorde vi typ inget mer dä så japp,,,,,

sen nu så har jag kommit hem igen ovh det är skit skönt,,

fasst jag får bara sova hemma en natt sen i morgon ska vi till en sak...

men det berättar jag inte än för det blir en överraskning så japp nu ska jag åka till mjölby och handla mat så om jag ser någon sak jag vill köpa så kommer det nog en haul så vi får vell hoppas på det så jaa vi hörs hej då:):*

 

(gammal bild)

kommentera gärna:* 

Presentation


hej jag är en tjej på 12 år och jag kommer att skriva om mode och min vardag/liv så hoppas ni gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards