zannasblogg

Alla inlägg under december 2013

Av zanna karlsson - 31 december 2013 20:36

Hej hej nu är jag ute och går med några kompisar för att vi måste ju tagga ner på ciderna hihi.... Men Jaa nu kommer det lite bilder PUSS PUSS;););)

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av zanna karlsson - 30 december 2013 15:51

Tjänare nu så är jag med Natalie och Jaa vi sminkar oss och förlåt allt möjligt men jag har typ börjat chilla nu för att jag är så jä**a trött men japp nu kommer deg lite bilder PUSS

Gjorde den själv så den vart ej då jäkla snygg men shit the same men japp PUSS PUSS

<3

Av zanna karlsson - 29 december 2013 17:02

Tjenare nu så är jag med några kompisar och vi gör typ ingenting men japp aa HERRÅ

Av zanna karlsson - 29 december 2013 10:48

Nu så ska jag va med några kompisar det kanske kommer ett till inlägg sen men japp herrå

[Bild]

[Bild]

Lite ful då men skit samma men hej då PUSS PUSS

Av zanna karlsson - 6 december 2013 15:36

Aaahhhhhhhhh såg nyss Samir som är med i paradise hotel ohhh jag vart så glad börja typ tjuta men japp fick ingen bild på honom men fan Asså jag jick förbi Samir och Paow tror jag också men aaaahhhhhhhhhhhhhh blev jätte glad ahhhhhhhhhhhh

Av zanna karlsson - 5 december 2013 16:05

Hej hej nu så fikar jag men japp nu kommer det en eller två eller några bilder

Av zanna karlsson - 5 december 2013 11:14

hej hej nu så har jag gjort i årdning mig och detta är ju som sagt andra dagen i stockholm och aa det är rätt så kul facktiskt förlåt är så trött att jag ej kan stava med shittt the same men japp i går så köpte jag lösnaglar och ett par örhängen men det dåliga va ju att lösnaglarna fick jag ta dän för att dom var jätte fina fast dom var skit DÅLIGA men jaja nåt köpte jag ju men ska snart åka till stan i gän med min syrra mamma är på ut-pildning men jaja jag saknar alla er som läser mig blogg####<3<3<3<3<3<3<3<3

och förlåt för igår jag sa ju att det skulle bli ett till in lägg men jag var jå jävla trött så orkade ej somnade i`m so sorry#<3<3<3<3

Av zanna karlsson - 4 december 2013 11:16

Hej hej nu är jag snart i Stockholm några mil kvar kanske 3 eller 2 men japp det kommer att komma ett tillinlägg sen TROR jag

Presentation


hej jag är en tjej på 12 år och jag kommer att skriva om mode och min vardag/liv så hoppas ni gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards