zannasblogg

Alla inlägg under april 2015

Av zanna karlsson - 22 april 2015 15:43

Hejhej!!!
Nu så sitter jag och solar igen
Men det är svin varmt!!!

Jag fick gå hem ifrån skolan
Idag för att jag är as förkyld och
Ont i halsen.

Men jag solar ändå:)

Men sen så ska jag nog fota lite bilder
På altan!

Men vi hörs i nästa inlägg.

Hejdå<3

[Bild]

Av zanna karlsson - 21 april 2015 15:17

Hejhej!!
Nu så ligger Jag och solar
Så jäkla skönt!!

Men snart så kanske en kompis
Ska komma och hämta hennes byxor.

Och vi kommer la va en liten stund
Men sen kl halv 5 så kanske jag
Skulle va med en annan
Vi får se?

Men ville bara säga det så vi hörs
Senare<3

Hejdå!!!

Av zanna karlsson - 20 april 2015 21:01

Hejhej...

Förlåt för dålig Uppdatering!
Men det är för att jag inte
Har haft tid med det men nu så
Ska jag ägna min tid åt bloggandet
Istället!

Men ni som läser min blogg
Igenom Facebook kan ni vara jätte
Snälla att dela min länk<3
För jag vill verkligen lyckas med
Detta och om jag ska kunna göra
Det så måste ni också hjälpa
Till lite;)

Ni skulle vara skit rara<3

Och ni som inte följer mig på
Sociala medier kolla nu!

Instagram: Zannakarlssonnn

Facebook: Zanna Karlsson

Youtube kanal: Zanna Karlsson

Sen så ska jag försöka att
Skaffa Twitter men det har jag inte
Tid med än:(

Men dom privata sakerna som t.e.x
Kik&snapshat
Vill jag inte ge ut och inte mitt
Mobil nummer heller
Ni som känner mig vet det nog
Redan<3

Men jag ville bara säga detta
För att jag vill inte
Att ni ska vara arga på mig för
Att jag inte har gjort någonting
Med min youtube kanal eller min
Blogg!

Så snälla förlåt mig:(
Men allt är bara så jobbigt just nu
Och det är för att allt inte känns som
Vanligt längre skolan har ju inte gått
Så bra men ni som verkligen känner
Mig kanske fattar att jag knappt
Orkar med mitt egna liv
Så jag kanske inte kan
Bara tänka på alla andra men
Snälla va bara inte arga på mig
För att det blir bara jobbigt tillslut
Och ni som mobbar sluta göra det
Jag har själv mobbat så jag vet
Liksom hur det är och går till och
Det blir bara bekymmer för dig själv
Så lägg ner den där jävla skiten
Någon gång!

Väx upp istället så att ni börjar
Tänka på eran egen framtid istället
Det tycker jag är bra iallafall!

Men lyssna till ert hjärta så kommer
Ni göra allt rätt.

Alla har ett val och om man väljer
Bort en människa före något
Annat då asså då är den fan helt
Jäkla dum i huvet förlåt om jag svär
I detta inlägg men det blir bara så!

Men vi hörs i nästa inlägg<3
Hejdå!!

Av zanna karlsson - 11 april 2015 10:48

hejhej!!
Nu så har jag så jävla tråkigt
För min kompis städar
JÄMT
Och när jag hjälper till så gör hon
Bara om det en gång till
Och hon sa att jag inte visste hur
Man dammsuger men herre Gud alla
Har la rört en dammsugare eller?

Men tydligen så visste hon kanske
Inte det?

Men asså Madina är en son
Fantastisk vän!
Och det menar jag verkligen
Jag gör fan ALLT För henne
Och jag tror att hon gör ALLT
För mig.

Men snart så måste jag hem
Och det är för att jag ska följa med
Mamma till morfar för att dom ska ta
Ett familjefoto!!!

Jag ska göra iårdning mamma
Och locka hennes hår
Tror jag?

Men det kommer att bli Nice iallafall!

Men Jaoo ska nog prata med Madina!
Fast det kanske inte går för att
Hon pratar med Tilde
Asså hon säger att hon inte gillar
Tilde men jag vet inte hon kanske
Bara ljuger för att Tilde och jag går
Inte så bra ihop....

Men jaa vi hörs senare när
Jag har gjort iårdning mamma<3

Av zanna karlsson - 10 april 2015 18:03

Hejhej!!!
Nu så är jag i simhallen
För min kompis badar
Jag kan tyvärr inte bada
Så att jag ska bada nästa vecka
Istället <3

Men jag kommer att blogga mer sen
För att jag var ju i Linköping
Och då så ska jag göra en haul
På youtube och på min blogg<3
Min youtube kanal heter
ZannaKarlsson!

[Bild]

Av zanna karlsson - 10 april 2015 13:44

hejhej!!
Nu så är jag i Linköping och jag
Äter på café kök
Det är skit gott men nu så
Ska jag äta vidare vi hörs
Senare

HEJDÅ<3

Av zanna karlsson - 10 april 2015 10:08

hejhej!!!
Idag så ska jag åka till Linköping och
Det ska bli skit kul jag brukar ju vara i
Linköping <3

Men sen så kanske jag ska åka till
Simhallen och bada med Madina
Och hennes familj<3
Det ska också bli skit kul<3

Men jaa nu så ska jag kolla på TV
Och äta frukost!
Och sen så ska jag göra iårdning
Mig<3

Så vi hörs senare<3<3<3

Jag vet att denna bild rean finns men
Jag kunde inte ta någon annan bild<3

Av zanna karlsson - 9 april 2015 11:14

hejhej!!!
Idag så tänkte jag börja med
Youtube igen!

Och jag är skit glad över det och jag
Hoppas att ni också kommer att
Kolla på mina videos jag heter:
Zanna Karlsson!

Jag har många konton men det
Kontot som jag kommer att göra
Videos på är ett konto som jag bara
Har gjort en video på och den
Videon heter KOLLA!!!

Och jag hoppas att ni kommer
Att följa båda min blogg och
Min youtubekanal!

Men vi hörs
Hejdå!!

Presentation


hej jag är en tjej på 12 år och jag kommer att skriva om mode och min vardag/liv så hoppas ni gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards